Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31280
Title: Дизайн текстильного принту як носій візуального коду бренду
Authors: Шаура, Аліна
Якименко, Дар’я
Keywords: дизайн
принт
айдентика
бренд
мода
Issue Date: 4-Apr-2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Шаура А. Дизайн текстильного принту як носій візуального коду бренду / А. Шаура, Д. Якименко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 420-423.
Abstract: Робота присвячена ролі текстильних принтів у формуванні візуальної айдентики модних брендів. Визначено, що принт виконує не лише декоративну функцію, а й слугує засобом комунікації, передаючи цінності та філософію бренду. Досліджено основні дизайнерські підходи до створення принті.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31280
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Том 1_2025 (4)-420-423.pdf641,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.