Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31301
Title: Розробка дизайну фірмового стилю та просування бренду ultrastride
Authors: Березненко, Сергій
Шелудченко, Ганна
Ріпка, Галина
Keywords: UltraStride
аналіз ринку
стратегія
технологічність
бренд
Issue Date: 4-Apr-2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Березненко С. Розробка дизайну фірмового стилю та просування бренду ultrastride / С. Березненко, Г. Шелудченко, Г. Ріпка // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 305-307.
Abstract: У роботі проведено аналіз ринку спортивних шкарпеток, визначено цільову аудиторію та її основні потреби. Дослідження включає розробку концепції бренду: назву, місію та унікальні характеристики продукту. Створено логотип, візуальну айдентику та дизайн пакування. Сформовано маркетингову стратегію для просування бренду в цифрових і традиційних каналах комунікації.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31301
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Том 3_2025-305-307.pdf410,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.