Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31315
Назва: Visual identification of corporate style in the modern beauty industry
Автори: Wang, Anqi
Yatsenko, Maryna
Ключові слова: beauty industry
sustainability
visual identity
cultural aesthetics
digital branding
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Wang A. Visual identification of corporate style in the modern beauty industry / A. Wang, M. Yatsenko // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 266-268.
Короткий огляд (реферат): This study investigates how visual identity systems (VIS) strategically unify design elements – logos, colors, typography, and packaging – to shape brand narratives in the beauty industry. Through analysis of Chinese brands like «Florasis», «Perfect Diary», «Sulwhasoo» and «Pechoin», the research demonstrates how VIS mediates cultural heritage and digital innovation. Findings reveal that cohesive visual systems enhance brand distinctiveness and emotional resonance in competitive markets.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31315
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-266-268.pdf446,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.