Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31319
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZhang, Qiqi-
dc.contributor.authorKhynevych, Ruslana-
dc.date.accessioned2025-10-03T12:29:32Z-
dc.date.available2025-10-03T12:29:32Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationZhang Q. Innovation strategies for packaging design of Chinese time-honored brands / Q. Zhang, R. Khynevych // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – Т. 3. – С. 281-283.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31319-
dc.description.abstractTo protect China's time-honored brands and boost their innovative capabilities, the current issues of brand visual aging, lack of packaging innovation, and single channels are explored. Strategies like differentiated brand positioning, fun packaging visuals, and diversified media are proposed.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectinteractive packaginguk
dc.subjectbrand communicationuk
dc.subjectpackaging designuk
dc.subjectbrand positioninguk
dc.titleInnovation strategies for packaging design of Chinese time-honored brandsuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-281-283.pdf376,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.