Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31319
Title: Innovation strategies for packaging design of Chinese time-honored brands
Authors: Zhang, Qiqi
Khynevych, Ruslana
Keywords: interactive packaging
brand communication
packaging design
brand positioning
Issue Date: 4-Apr-2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Zhang Q. Innovation strategies for packaging design of Chinese time-honored brands / Q. Zhang, R. Khynevych // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – Т. 3. – С. 281-283.
Abstract: To protect China's time-honored brands and boost their innovative capabilities, the current issues of brand visual aging, lack of packaging innovation, and single channels are explored. Strategies like differentiated brand positioning, fun packaging visuals, and diversified media are proposed.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31319
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Том 3_2025-281-283.pdf376,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.