Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31321
Title: Типографіка в дизайні логотипів українських брендів жіночого одягу: «Cher'17», «One by one» та «Romashka»
Authors: Безугла, Руслана
Осадчук, Юлія
Keywords: фірмовий стиль
типографіка
графічний дизайн
логотип
бренд
Issue Date: 4-Apr-2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Безугла Р. Типографіка в дизайні логотипів українських брендів жіночого одягу: «Cher'17», «One by one» та «Romashka» / Р. Безугла, Ю. Осадчук // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – Т. 3. – С. 296-297.
Abstract: У роботі проведено аналіз використання типографіки в дизайні логотипів українських брендів жіночого одягу. Виявлено, що в логотипах сучасних брендів переважають нестандартні шрифти та типографічні рішення, що дозволяє вплинути на цільову аудиторію та підкреслити індивідуальність та впізнаваність бренду.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31321
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Том 3_2025-296-297.pdf566,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.