Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31341
Назва: Packaging brend - determining factors for a company's success
Автори: Malcoci, Marina
Racoviț, Ana
Ключові слова: packaging design
message
consumers
market
competitiveness
products
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Malcoci M. Packaging brend - determining factors for a company's success / M. Malcoci, A. Racoviț // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 232-235.
Короткий огляд (реферат): The paper analyzes the role of packaging and the brand in the success of a company. The market study showed that the packaging proposed by local producers is made of cardboard, paper and polyethylene, being unattractive for consumers. And the packaging proposed by foreign producers can be characterized as follows: original, attractive and interesting. The founder of the brand ˝Anișoara RACOVIȚ Lenjerie˝ understood the role of packaging and the brand, and created several packaging variants, which reflect the refined and elegant nature of the products she makes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31341
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-232-235.pdf459,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.