Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31371
Title: Стійкість і екологічність як візуальні тренди у дизайні айдентики виноробної сфери України
Authors: Скляренко, Наталія
Шовкун, Катерина
Keywords: корпоративна ідентичність
сталий розвиток
брендинг
фірмовий стиль
виноробні підприємства
візуальна айдентика
екологічний дизайн
Issue Date: 4-Apr-2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Скляренко Н. Стійкість і екологічність як візуальні тренди у дизайні айдентики виноробної сфери України / Н. Скляренко, К. Шовкун // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 342-345.
Abstract: У роботі досліджено візуальні тренди в айдентиці виноробних підприємств та їхній вплив на формування брендової ідентичності. Проведено аналіз логотипів українських виноробних компаній для виявлення тенденцій у виборі кольорових рішень, шрифтів і графічних елементів, що відображають екологічну відповідальність брендів. Виокремлено три рівні інтеграції принципів сталого розвитку у візуальну айдентику: традиційний, перехідний та екосвідомий.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31371
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Том 3_2025-342-345.pdf618,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.