Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31371
Назва: Стійкість і екологічність як візуальні тренди у дизайні айдентики виноробної сфери України
Автори: Скляренко, Наталія
Шовкун, Катерина
Ключові слова: корпоративна ідентичність
сталий розвиток
брендинг
фірмовий стиль
виноробні підприємства
візуальна айдентика
екологічний дизайн
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Скляренко Н. Стійкість і екологічність як візуальні тренди у дизайні айдентики виноробної сфери України / Н. Скляренко, К. Шовкун // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 342-345.
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено візуальні тренди в айдентиці виноробних підприємств та їхній вплив на формування брендової ідентичності. Проведено аналіз логотипів українських виноробних компаній для виявлення тенденцій у виборі кольорових рішень, шрифтів і графічних елементів, що відображають екологічну відповідальність брендів. Виокремлено три рівні інтеграції принципів сталого розвитку у візуальну айдентику: традиційний, перехідний та екосвідомий.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31371
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-342-345.pdf618,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.