Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31412
Назва: Удосконолення комунікаційної політики компаніі засобами SMM
Інші назви: Improving the company's communication policy using SMM
Автори: Чернявська, Олена Валеріївна
Бережецький, О. Г.
Ключові слова: комунікаційна політика
цифровий маркетинг
соціальні мережі
communication policy
social networks
digital marketing
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Бережецький О. Г. Удосконолення комунікаційної політики компаніі засобами SMM : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 075 "Маркетинг" / О. Г. Бережецький ; наук. кер. О. В. Чернявська, рец. А. М. Орел. – Київ : КНУТД, 2024. – 66 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра присвячена питанням удосконолення комунікаційної політики компаніі засобами SMM. В кваліфікаційній роботі досліджено складові комунікаційної політики, які включають рекламу, зв'язки з громадськістю, стимулювання збуту, прямий маркетинг і сучасні цифрові канали комунікації. Розглянуто ринок будівельних гіпермаркетів України, визначено ключових гравців та проаналізовано конкурентне середовище, що дозволило виявити позиції компанії «Епіцентр-К» як лідера сегмента. Виявлено сильні сторони комунікаційної політики, серед яких широке охоплення аудиторії, впровадження інтерактивних форматів та соціально-відповідальних ініціатив. Визначено ефективні інструменти цифрового маркетингу для ТОВ «ЕПІЦЕНТР-К». Визначено шляхи удосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ «ЕПІЦЕНТР-К»
The master's qualification work is devoted to the issues of improving the company's communication policy using SMM. The qualification work examines the components of communication policy, which include advertising, public relations, sales promotion, direct marketing and modern digital communication channels. The market of construction hypermarkets in Ukraine is considered, key players are identified and the competitive environment is analyzed, which allowed to identify the position of the company "Epicenter-K" as the leader of the segment. The strengths of the communication policy are identified, including wide audience coverage, the introduction of interactive formats and socially responsible initiatives. Effective digital marketing tools for EPICENTER-K LLC have been identified. Ways to improve the marketing communication policy of EPICENTERK LLC have been identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31412
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom075_Berezhetsky_Cherniavska.pdf737,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.