Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31749
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШіковець, К. О.-
dc.contributor.authorЦюпа, А. Р.-
dc.date.accessioned2025-11-11T09:35:34Z-
dc.date.available2025-11-11T09:35:34Z-
dc.date.issued2025-04-29-
dc.identifier.citationШіковець К. О. Типологія соціальної відповідальності в маркетингу / К. О. Шіковець, А. Р. Цюпа // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 29 квітня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 130-132.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31749-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleТипологія соціальної відповідальності в маркетингуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-29-
local.conference.nameІмперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку-
Розташовується у зібраннях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Імперативи_29.04.2025 (1)-130-132.pdf543,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.