Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31749
Title: Типологія соціальної відповідальності в маркетингу
Authors: Шіковець, К. О.
Цюпа, А. Р.
Issue Date: 29-Apr-2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Шіковець К. О. Типологія соціальної відповідальності в маркетингу / К. О. Шіковець, А. Р. Цюпа // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 29 квітня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 130-132.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31749
Appears in Collections:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник_Імперативи_29.04.2025 (1)-130-132.pdf543,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.