Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31756
Title: Етичні аспекти маркетингових стратегій в умовах воєнної економіки як чинник формування споживчої довіри та репутації бренду
Authors: Галстян, М. А.
Квіта, Г. М.
Issue Date: 29-Apr-2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Галстян М. А. Етичні аспекти маркетингових стратегій в умовах воєнної економіки як чинник формування споживчої довіри та репутації бренду / М. А. Галстян, Г. М. Квіта // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 29 квітня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 112-114.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31756
Appears in Collections:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник_Імперативи_29.04.2025 (1)-112-114.pdf549,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.