Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31760
Title: Маркетингові стратегії просування продукції з деокупованих територій
Authors: Орел, Володимир
Issue Date: 29-Apr-2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Орел В. Маркетингові стратегії просування продукції з деокупованих територій / В. Орел // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 29 квітня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 106-107.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31760
Appears in Collections:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник_Імперативи_29.04.2025 (1)-106-107.pdf646,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.