Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31921Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Махович, Інна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-25T08:51:27Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-25T08:51:27Z | - |
| dc.date.issued | 2025-03-06 | - |
| dc.identifier.citation | Makhovych I. Гейміфікація як ключова компонента систем управління навчанням нового покоління здобувачів вищої освіти / I. Makhovych // Importance of soft skills for life and scientific success : proceedings of the 4th International Scientific and Practical Internet Conference, м. Dnipro, 6–7 берез. 2025 р. – Dnipro : FOP Marenichenko V.V., 2025. – С. 130–132. | uk |
| dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31921 | - |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто роль гейміфікації та систем управління навчанням (LMS) у контексті концепції Education 4.0. Акцентовано увагу на необхідності використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для модернізації освітнього процесу відповідно до вимог цифрової трансформації. Проаналізовано дидактичні можливості LMS як інструментів персоналізації навчання, комунікації та моніторингу успішності здобувачів освіти. Обґрунтовано доцільність інтеграції гейміфікаційних механік у LMS з метою підвищення мотивації, залучення студентів та розвитку їхніх ключових компетентностей. Показано, що поєднання гейміфікації, штучного інтелекту та адаптивних технологій сприяє створенню інтерактивного, індивідуалізованого та ефективного освітнього середовища, особливо актуального в умовах воєнного стану та освітніх викликів сьогодення. | uk |
| dc.language.iso | uk | uk |
| dc.publisher | FOP Marenichenko V.V. | uk |
| dc.subject | gamification | uk |
| dc.subject | LMS | uk |
| dc.subject | систем управління навчанням | uk |
| dc.subject | гейміфікація | uk |
| dc.title | Гейміфікація як ключова компонента систем управління навчанням нового покоління здобувачів вищої освіти | uk |
| dc.title.alternative | Gamification as a key component of learning management systems for a new generation of higher education students | uk |
| dc.type | Thesis | uk |
| local.contributor.altauthor | Makhovych, Inna | - |
| local.subject.section | Соціально-гуманітарні науки | uk |
| local.subject.faculty | Факультет культури і креативних індустрій | uk |
| local.subject.department | Кафедра філології та перекладу (ФП) | uk |
| local.conference.location | Дніпро | uk |
| local.conference.date | 2025-03-06 | - |
| local.conference.name | Importance of Soft Skills for Life and Scientific Success | uk |
| local.subject.method | 1 | uk |
| Розташовується у зібраннях: | Матеріали наукових конференцій та семінарів | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Махович_WayScience_ТЕЗИ_Conference-Proceedings-March-6-7-2025.pdf | 1,21 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.