Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31974
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШаповалова, Алла Миколаївна-
dc.contributor.authorФастовець, Н. В.-
dc.contributor.authorКороль, С. Ю.-
dc.date.accessioned2025-12-03T10:31:17Z-
dc.date.available2025-12-03T10:31:17Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationШаповалова А.М. Вплив PR та політичної реклами на формування політичної думки: соціологічний вимір комунікацій / А. М. Шаповалова, Н. В. Фастовець, С. Ю. Король // Актуальні проблеми політики. - Вип. 76/2025. – С.67-73.uk
dc.identifier.issn2312-1815uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31974-
dc.description.abstractУ статті досліджується соціологічний вимір впливу PR та політичної реклами на формування полі- тичної та громадської думки в умовах сучасного інформаційного суспільства. Аналізуються ключові теоретичні підходи, зокрема теорії agenda-setting, framing та концепція соціальної конструкції реаль- ності, які пояснюють механізми впливу комунікацій на суспільство. Особлива увага приділяється емпі- ричним кейсам, таким як кампанії Петра Порошенка та Володимира Зеленського на виборах 2019 року в Україні, Дональда Трампа у США 2024 року, а також PR-стратегії в умовах війни в Україні 2024–2025 років. Досліджується роль цифрових платформ, зокрема Telegram і YouTube, та технологій big data у створенні персоналізованих меседжів, які впливають на електоральну поведінку, довіру до владних інститутів та суспільну консолідацію. Соціологічний аналіз базується на опитуваннях, контент-аналізі та історичних паралелях, демонструючи кореляцію між комунікаційними стратегіями та зміною дум- ки на 60–70%. Робота підкреслює позитивні ефекти, такі як мобілізація громадян, зміцнення соціаль- них зв’язків і підтримка історичної, національної ідентичності, а також ризики, зокрема поляризацію, дезінформацію та формування інформаційних бульбашок у цифровому середовищі. Дослідження спирається на україномовні та англомовні джерела, включаючи праці з медіа-ефектів, політичного маркетингу та соціології комунікацій. Висновки акцентують на необхідності регулювання цифрових комунікацій для забезпечення демократичної плюралістичності, соціальної згуртованості та протидії маніпулятивним практикам у медіапросторі. Стаття є цінною для соціологів, політологів, юристів, ме- діа-дослідників та практиків політичного PR, пропонуючи комплексний аналіз взаємозв’язку комуні- кацій, суспільної думки та соціальних процесів у цифрову епоху, а також практичні рекомендації для вдосконалення комунікаційних стратегій у кризових умовах для підтримки суспільної єдності.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectполітична думкаuk
dc.subjectсоці- ологіяuk
dc.subjectгромадська думкаuk
dc.subjectполітична рекламаuk
dc.subjectполітичні комунікаціїuk
dc.subjectPRuk
dc.titleВплив PR та політичної реклами на формування політичної думки: соціологічний вимір комунікаційuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionПравознавствоuk
local.sourceАктуальні проблеми політикиuk
local.subject.facultyФакультет економіки та управлінняuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра приватного та публічного праваuk
local.identifier.doi10.32782/app.v76.2025.9uk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf269,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.