Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3199
Название: Стан і тенденції трансформації вищої освіти України
Другие названия: Status and trends of higher education transformation in Ukraine
Авторы: Власюк, Т. М.
Ключевые слова: вищий навчальний заклад
контингент студентів
кадровий потенціал
матеріально-технічна база
higher institution
human resources
student body
material support
Дата публикации: окт-2016
Библиографическое описание: Власюк Т. М. Стан і тенденції трансформації вищої освіти України [Електронний ресурс] / Т. М. Власюк // Ефективна економіка. — 2016. — № 10. — Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua
Source: Ефективна економіка
Краткий осмотр (реферат): Визначені та досліджені тренди розвитку вищої освіти України за період 2006 - 2015 роки. Оцінено динаміку видатків зведеного бюджету, в тому числі видатки на освіту, частка яких за роками має тенденцію до скорочення. Виявлено, що кількість навчальних закладів за роками скоротилася з 920 у 2006 році до 659 у 2015 році. Починаючи з 2008 року, у зв’язку з різким скороченням числа осіб відповідного віку, кількість студентів, що здобувають вищу освіту, почала зменшуватись. У 2008 році лаг між коефіцієнтами прийому студентів та випуском фахівців складав 3,03 %, у 2015 році він вже складав 7,75 %. При оцінці кадрового потенціалу ВНЗ виявлено, що за роками відбувається скорочення кількості педагогічних працівників у ВНЗ І - ІІ рівня акредитації, та кількості науково-педагогічних працівників у ВНЗ ІІІ-ІV рівня акредитації. Також за роками зменшується частка кандидатів і докторів наук, а також професорів і доцентів у загальній кількості науково-педагогічних працівників. Аналіз матеріально-технічного забезпечення вищої освіти показав, що коефіцієнт приросту основних засобів за роками зростає, що пояснюється випереджуючими темпами зростання оновлення основних засобів над темпами вибуття.
The article identifies and researches trends of higher education development in Ukraine in the period 2006­2015. There have been estimated the expenditur es of the consolidated budget, including spending on education, the share of which tends to decrease over the years. It has been revealed that the number of educational institutions over the years has decreased from 920 in 2006 to 659 in 2015. Since 2008, due to a sharp decline in the number of people of appropriate age, the number of students who receive higher education began to decrease. In 2008, the difference between the rate of students' admission and release was 3.03%, but in 2015 it was at the level of 7,75%. In the evaluation of university human resources, it has been revealed, that over the years there has been a reduction in the number of teaching staff at universities of I­II accreditatio n level and number of scientific­teaching staff in universities of III­IV level of accreditation. Also over the years there has been reduced the share of both candidates and doctors of science, professors and associate professors among the total number of scientific and pedagogical workers. The analysis of higher institution material support showed that the growth rate of fixed assets over the years increases, which is due to the outpacing growth rates of renovation of fixed assets over the pace of disposals.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3199
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра обліку і аудиту
ISSN: 2307-2105
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
СТАН І ТЕНДЕНЦІЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ.pdf304,98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.