Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32055
Назва: Гейміфікація під час викладання генетики у Київському національному університеті технологій та дизайну
Інші назви: Gamification during the teaching of genetics at the Kyiv National University Of Technologies And Design
Автори: Щербатюк, Тетяна Григорівна
Охмат, Олена Анатоліївна
Ключові слова: експресія генів
гейміфікація
викладання генетики
Дата публікації: жов-2025
Бібліографічний опис: Щербатюк Т. Г. Гейміфікація під час викладання генетики у Київському національному університеті технологій та дизайну / Т. Г. Щербатюк, О. А. Охмат // Фактори експериментальної еволюції організмів. - 2025. - Т. 36. - С.184-187.
Source: Фактори експериментальної еволюції організмів
Короткий огляд (реферат): Відомо, що теоретична компетентність по ряду професійних питань не гарантує успішність практичної діяльності. Так само очевидний факт, що краще запам'ятовуються та залишають яскравий слід емоційно пофарбовані події. Перелічені психологічні закономірності є основою такого інтерактивного методу навчання, як рольова гра. Для того щоб не відставати від вимог часу, викладачеві необхідно стати Homo ludens – людиною, яка грається: впроваджувати в процес навчання ігрове моделювання. Незважаючи на те, що з часів обґрунтування філософії гри нідерландським істориком культури Johan Huizinga минуло 87 років, кожне покоління педагогів, з урахуванням конкретних обставин, знаходить нові аспекти, удосконалює педагогічні інструменти. Мета. Створення та використання ігрових форм при викладанні генетики шляхом театралізації процесів експресії генів. Методи. Театралізація, режисерські прийоми. Результати. У роботі викладено досвід використання ігрових форм (гейміфікації) у викладанні генетики, а саме, молекулярних основ спадковості, на кафедрі біотехнології, шкіри та хутра факультету хімічних та біофармацевтичних технологій Київського національного університету технологій та дизайну (КНУТД). Висновки. Активні ігрові компоненти на основі театралізованого дійства мають певний потенціал та можуть бути корисними у процесі викладання генетики.
DOI: 10.7124/FEEO.v36.1735
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32055
Faculty: Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій
Department: Кафедра біотехнології, шкіри та хутра
ISSN: 2415-3826
2219-3782
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГЕЙМІФІКАЦІЯ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ГЕНЕТИКИ.pdf155,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.