Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32132
Назва: Розробка фірмового стилю в контексті пакування та поліграфічної продукції
Інші назви: Development of corporate identity in the context of packaging and printed products
Автори: Єжова, Ольга Володимирівна
Салієнко, Анастасія
Ключові слова: графічний дизайн
фірмовий стиль
пакування
graphic design
brand identity
packaging
Дата публікації: кві-2025
Видавництво: НУХТ
Бібліографічний опис: Салієнко А. Розробка фірмового стилю в контексті пакування та поліграфічної продукції / А. Салієнко, О. В. Єжова // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 91-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 7–11 квітня 2025 р. – Київ: НУХТ, 2025. – Ч.2. – С. 64.
Короткий огляд (реферат): Фірмовий стиль є основою впізнаваності бренду та його комунікаційної стратегії. Його реалізація через пакування та поліграфічну продукцію допомагає створити цілісний образ компанії, зміцнити її позиції на ринку та забезпечити довіру споживачів. Схарактеризовано основні елементи фірмового стилю в контекті пауквання та поліграфічної продукції.
Corporate identity is the basis of brand recognition and its communication strategy. Its implementation through packaging and printed products helps to create a holistic image of the company, strengthen its position in the market and ensure consumer trust. The main elements of corporate identity in the context of packaging and printed products are characterized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32132
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра графічного дизайну
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єжова_СалієнкоНУХТ2025_с64.pdf660,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.