Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32142
Назва: Semiotic approach to digital fashion: virtual clothing design based on Chinese mythology
Інші назви: Семіотичний підхід у дизайні цифрового одягу: дизайн віртуального одягу, створений за китайською міфологією
Автори: Wu, Simiao
Yezhova, Olga
Ключові слова: китайська культура
комп’ютерна графіка
культурна спадщина
семіотичний підхід
дизайн одягу
китайська міфологія
віртуальний одяг
доповнена реальність
цифрова мода
Chinese culture
cultural heritage
fashion design
digital fashion
Chinese mythology
virtual wearable clothing
computer graphic
semiotics
augmented reality
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Wu S. Semiotic approach to digital fashion: virtual clothing design based on Chinese mythology / S. Wu, O. Yezhova // Theory and practice of design. - 2025. - №1 (35). - C. 405–412.
Source: Теорія та практика дизайну
Короткий огляд (реферат): Purpose. Analyze the artistic and aesthetic characteristics of the characters from Chinese mythology's "Twelve Flower Gods" and offer modern design solutions for digital clothing in a Chinese style. Methodology. Theoretical and practical research methods have been used, including analyzing scientific and popular literature on the topic, as well as applying a semiotic approach to create a modern product design that reflects elements of Chinese mythology. By studying cultural heritage and the elements of Chinese mythology, we will propose stylized design solutions based on evolving pattern forms. The work uses software: for creating visualization of digital clothing CLO 3D, for creating accessories Nomad, Blender. To interact with augmented reality, the professional AR technology platform ZERO 10 and Kivicube are used. Results. Inspired by the "Twelve Flower Gods" and using flowers as a source of inspiration, innovative digital clothing designs have been created, as well as corresponding scenes have been modeled. Each piece of clothing, through its shape, color, texture, and composition, reveals a corresponding story associated with each Flower God. Virtual clothing collections have been developed that reflect the traditional Chinese style in innovative digital design products. Scientific novelty. This is the first time a semiotic approach has been applied to create modern digital clothing design that reflects the text of Chinese mythology. The practical results of virtual fashion design have been summarized. Practical relevance. The results demonstrate the potential of virtual fashion design in incorporating traditional ancient mythological elements into contemporary fashion and enable us to implement a virtual fashion design concept based on the imagery of the "Twelve Flower Gods". Models of digital garments with the ability to virtually dress on a consumer's body have been created. These models can be utilized to further explore digital fashion design and develop future style trends.
Мета. Проаналізувати художньо-естетичні характеристики персонажів китайської міфології «Дванадцять богів-квітів» та запропонувати сучасні дизайнерські рішення в дизайні цифрового одягу в китайському стилі. Методологія. Були використані теоретичні та практичні методи дослідження: аналіз наукової та популярної літератури за темою дослідження, а також семіотичний підхід до створення сучасного дизайн продукту, який відображає відповідний текст китайської міфології. На основі вивчення культурної спадщини та елементів китайської міфології запропоновано стилізовані дизайнерські рішення, засновані на еволюції форм візерунків. У роботі використано програмне забезпечення: для створення візуалізації цифрового одягу CLO 3D, для створення аксесуарів Nomad, Blender. Для взаємодії з доповненою реальністю використано професійні платформи AR-технологій ZERO 10, Kivicube. Результати. Надихаючись «Дванадцятьма богами-квітами» і використовуючи квіти в якості джерела натхнення, розроблено інноваційні цифрові дизайни одягу, а також змодельовано відповідні сцени. Кожна модель одягу через свою форму, колір, текстуру та засоби композиції розкриває відповідну історію, пов’язану з кожним богом-квіткою. Розроблені колекції віртуального одягу, які відображають традиційний китайський стиль в цифрових інноваційних продуктах дизайну. Наукова новизна. Вперше застосовано семіотичний підхід для створення дизайну сучасного цифрового одягу, який відображає відповідний текст китайської міфології. Узагальнено практичні результати віртуального дизайну одягу. Практична значущість. Результати відображають потенціал віртуального дизайну одягу в інтеграції традиційних стародавніх міфологічних елементів у сучасну моду і дозволяють реалізувати схему віртуального дизайну одягу, засновану на образі «Дванадцяти богів-квітів». Розроблені моделі цифрового одягу з можливістю віртуального одягання на фігуру споживача. Вони можуть бути використані для подальшого вивчення цифрового дизайну одягу та розробки стильових характеристик майбутнього.
DOI: 10.32782/2415-8151.2025.35.43
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32142
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра графічного дизайну
ISSN: 2415-8151
2786-8664
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Wu Simiao_YezhovaTPD_2025_1.pdf1,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.