Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32142| Назва: | Semiotic approach to digital fashion: virtual clothing design based on Chinese mythology |
| Інші назви: | Семіотичний підхід у дизайні цифрового одягу: дизайн віртуального одягу, створений за китайською міфологією |
| Автори: | Wu, Simiao Yezhova, Olga |
| Ключові слова: | китайська культура комп’ютерна графіка культурна спадщина семіотичний підхід дизайн одягу китайська міфологія віртуальний одяг доповнена реальність цифрова мода Chinese culture cultural heritage fashion design digital fashion Chinese mythology virtual wearable clothing computer graphic semiotics augmented reality |
| Дата публікації: | 2025 |
| Бібліографічний опис: | Wu S. Semiotic approach to digital fashion: virtual clothing design based on Chinese mythology / S. Wu, O. Yezhova // Theory and practice of design. - 2025. - №1 (35). - C. 405–412. |
| Source: | Теорія та практика дизайну |
| Короткий огляд (реферат): | Purpose. Analyze the artistic and aesthetic characteristics of the
characters from Chinese mythology's "Twelve Flower Gods" and offer modern design
solutions for digital clothing in a Chinese style.
Methodology. Theoretical and practical research methods have been used,
including analyzing scientific and popular literature on the topic, as well as applying
a semiotic approach to create a modern product design that reflects elements of
Chinese mythology. By studying cultural heritage and the elements of Chinese mythology, we will propose stylized design solutions based on evolving pattern forms.
The work uses software: for creating visualization of digital clothing CLO 3D, for creating accessories Nomad, Blender. To interact with augmented reality, the professional AR technology platform ZERO 10 and Kivicube are used.
Results. Inspired by the "Twelve Flower Gods" and using flowers as a source
of inspiration, innovative digital clothing designs have been created, as well as corresponding scenes have been modeled. Each piece of clothing, through its shape,
color, texture, and composition, reveals a corresponding story associated with each
Flower God. Virtual clothing collections have been developed that reflect the traditional Chinese style in innovative digital design products.
Scientific novelty. This is the first time a semiotic approach has been applied
to create modern digital clothing design that reflects the text of Chinese mythology.
The practical results of virtual fashion design have been summarized.
Practical relevance. The results demonstrate the potential of virtual fashion
design in incorporating traditional ancient mythological elements into contemporary
fashion and enable us to implement a virtual fashion design concept based on the
imagery of the "Twelve Flower Gods". Models of digital garments with the ability to
virtually dress on a consumer's body have been created. These models can be utilized
to further explore digital fashion design and develop future style trends. Мета. Проаналізувати художньо-естетичні характеристики персонажів китайської міфології «Дванадцять богів-квітів» та запропонувати сучасні дизайнерські рішення в дизайні цифрового одягу в китайському стилі. Методологія. Були використані теоретичні та практичні методи дослідження: аналіз наукової та популярної літератури за темою дослідження, а також семіотичний підхід до створення сучасного дизайн продукту, який відображає відповідний текст китайської міфології. На основі вивчення культурної спадщини та елементів китайської міфології запропоновано стилізовані дизайнерські рішення, засновані на еволюції форм візерунків. У роботі використано програмне забезпечення: для створення візуалізації цифрового одягу CLO 3D, для створення аксесуарів Nomad, Blender. Для взаємодії з доповненою реальністю використано професійні платформи AR-технологій ZERO 10, Kivicube. Результати. Надихаючись «Дванадцятьма богами-квітами» і використовуючи квіти в якості джерела натхнення, розроблено інноваційні цифрові дизайни одягу, а також змодельовано відповідні сцени. Кожна модель одягу через свою форму, колір, текстуру та засоби композиції розкриває відповідну історію, пов’язану з кожним богом-квіткою. Розроблені колекції віртуального одягу, які відображають традиційний китайський стиль в цифрових інноваційних продуктах дизайну. Наукова новизна. Вперше застосовано семіотичний підхід для створення дизайну сучасного цифрового одягу, який відображає відповідний текст китайської міфології. Узагальнено практичні результати віртуального дизайну одягу. Практична значущість. Результати відображають потенціал віртуального дизайну одягу в інтеграції традиційних стародавніх міфологічних елементів у сучасну моду і дозволяють реалізувати схему віртуального дизайну одягу, засновану на образі «Дванадцяти богів-квітів». Розроблені моделі цифрового одягу з можливістю віртуального одягання на фігуру споживача. Вони можуть бути використані для подальшого вивчення цифрового дизайну одягу та розробки стильових характеристик майбутнього. |
| DOI: | 10.32782/2415-8151.2025.35.43 |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32142 |
| Faculty: | Факультет дизайну |
| Department: | Кафедра графічного дизайну |
| ISSN: | 2415-8151 2786-8664 |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Wu Simiao_YezhovaTPD_2025_1.pdf | 1,09 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.