Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3251
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКаткова, Т. І.uk
dc.contributor.authorКняженко, І. І.uk
dc.contributor.authorКняженко, Р. С.uk
dc.date.accessioned2016-12-08T08:31:13Z-
dc.date.available2016-12-08T08:31:13Z-
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationКаткова Т. І. Моделювання оптимальних механізмів взаємодії в корпоративних структурах [Текст] / Т. І. Каткова, І. І. Княженко, Р. С. Княженко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2012. - № 6 (68). - C. 181-185.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3251-
dc.description.abstractУ статті представлені механізми оптимізації корпоративних структур холдингового типу.uk
dc.description.abstractВ статье представлены механизмы оптимизации корпоративных структур холдингового типа.ru
dc.description.abstractThis article discusses the mechanisms of optimizing of corporate structures of holding type.en
dc.languageuk
dc.subjectcorporate structuresen
dc.subjectvolume of productionen
dc.subjectdemand for productsen
dc.subjectadvertising costsen
dc.subjectstandard deductionsen
dc.subjectmathematical model of the choice of optimal value of output and advertising expendituresen
dc.subjectкорпоративные структурыru
dc.subjectобъем выпуска продукцииru
dc.subjectспрос на продукциюru
dc.subjectзатраты на рекламуru
dc.subjectнорматив отчисленийru
dc.subjectматематическая модель задачи выбора оптимального значения объема выпуска продукции и рекламных затратru
dc.subjectкорпоративні структуриuk
dc.subjectобсяг випуску продукціїuk
dc.subjectпопит на продукціюuk
dc.subjectвитрати на рекламуuk
dc.subjectнорматив відрахуваньuk
dc.subjectматематична модель задачі вибору оптимального значення обсягу випуску продукції та рекламних витрат для і-го підприємстваuk
dc.titleМоделювання оптимальних механізмів взаємодії в корпоративних структурахuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorKatkova, Т.en
local.contributor.altauthorKnyazhenko, І.en
local.contributor.altauthorKnyazhenko, R.en
local.contributor.altauthorКаткова, Т. И.ru
local.contributor.altauthorКняженко, И. И.ru
local.contributor.altauthorКняженко, Р. С.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 6 (68)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V68_P181-185.pdf329,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.