Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3251
Title: Моделювання оптимальних механізмів взаємодії в корпоративних структурах
Authors: Каткова, Т. І.
Княженко, І. І.
Княженко, Р. С.
Keywords: corporate structures
volume of production
demand for products
advertising costs
standard deductions
mathematical model of the choice of optimal value of output and advertising expenditures
корпоративные структуры
объем выпуска продукции
спрос на продукцию
затраты на рекламу
норматив отчислений
математическая модель задачи выбора оптимального значения объема выпуска продукции и рекламных затрат
корпоративні структури
обсяг випуску продукції
попит на продукцію
витрати на рекламу
норматив відрахувань
математична модель задачі вибору оптимального значення обсягу випуску продукції та рекламних витрат для і-го підприємства
Issue Date: 2012
Citation: Каткова Т. І. Моделювання оптимальних механізмів взаємодії в корпоративних структурах [Текст] / Т. І. Каткова, І. І. Княженко, Р. С. Княженко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2012. - № 6 (68). - C. 181-185.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: У статті представлені механізми оптимізації корпоративних структур холдингового типу.
В статье представлены механизмы оптимизации корпоративных структур холдингового типа.
This article discusses the mechanisms of optimizing of corporate structures of holding type.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3251
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V68_P181-185.pdf329,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.