Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3335
Назва: Інформаційні технології у національній антидемпінговій політиці
Автори: Чубукова, О. Ю.
Бондаренко, О. О.
Ключові слова: information technologies
anti-dumping procedure
grey market
informatization
информационные технологии
антидемпинговая процедура
теневая экономика
информатизация
інформаційні технології
антидемпінгова процедура
тіньова економіка
інформатизація
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Чубукова О. Ю. Інформаційні технології у національній антидемпінговій політиці [Текст] / О. Ю. Чубукова, О. О. Бондаренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2012. - № 5 (67). - C. 275-280.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): Робота присвячується питанню неналежного застосування інформаційних технологій під час проведення антидемпінгової процедури в нашій державі; відмічається вплив тіньової економіки на формування інформаційних баз даних, необхідних для початку антидемпінгового розслідування; пропонуються шляхи більш повної інформатизації цієї сфери державного регулювання.
Работа посвящается вопросу ненадлежащего применения информационных технологий при проведении антидемпинговой процедуры в нашем государстве; отмечается влияние теневой экономики на формирование информационных баз данных, необходимых для начала антидемпингового расследования; предлагаются пути более полной информатизации этой сферы государственного регулирования.
The work is devoted to the issue of improper use of information technologies during the anti-dumping procedure in our country, the grey market impact on the formation of databases required to start an anti-dumping investigation is marked; the ways of better informatization of anti-dumping sphere are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3335
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V67_P275-280.pdf330,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.