Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3371
Title: Проблеми впорядкування рекламно-інформаційного простору міста Києва
Other Titles: Problems of the organization of advertising and information space of Kiev
Проблемы организации рекламно-информационного пространства города Киева
Authors: Сафронова, О. О.
Сафронов, Валерій Костянтинович
Keywords: дизайн міського середовища
рекламні конструкції
зовнішня реклама
Issue Date: 2016
Citation: Сафронов В. К. Проблеми впорядкування рекламно-інформаційного простору міста Києва / В. К. Сафронов, О. О. Сафронова // Теорія та практика дизайну. Мистецтвознавство. - 2016. - Вип. 9. - С. 208-217.
Source: Теорія і практика дизайну. Мистецтвознавство
Abstract: У статті розкрито сутність системного підходу до розробки концепції розміщення зовнішньої реклами в міському середовищі (на прикладі м. Києва) з урахуванням історико-містобудівного зонування; надано змістовний аналіз концепції, стану її реалізації в місті Києві і перспектив розвитку.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3371
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра дизайну інтер'єру і меблів
ISSN: 2415-8151
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tprd_2016_9_23 (1).pdf437,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.