Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/339
Title: Обгрунтування методів оцінки привабливості зовнішніх ринків у міжнародному маркетингу
Authors: Яренко, А. В.
Keywords: методи оцінки привабливості
зовнішньоекономічна діяльність
зовнішні ринки
позиціонування продукції
імпортери
експортери
методы оценки привлекательности
внешнеэкономическая деятельность
внешние рынки
позиционирование продукции
импортеры
экспортеры
methods of evaluating the attractiveness
foreign trade
foreign markets
product positioning
importers
exporters
Issue Date: 2015
Citation: Яренко А. В. Обгрунтування методів оцінки привабливості зовнішніх ринків у міжнародному маркетингу / А. В. Яренко // Вісник КНУТД. - 2015. - № 2 (85) : Серія "Економічні науки". - C. 90-98.
Abstract: Було досліджено привабливість ринку – можливості фірми; привабливість ринку з урахуванням рівня конкуренції і позиціонування продукції фірми; привабливість ринку з використанням експортних та імпортних матриць.
URI: http://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/339
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V85_P090-098.pdf263.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.