Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3462
Назва: Імідж підприємства як один з факторів його конкурентоспроможності
Інші назви: Company image as a factor of competitiveness
Имидж предприятия как один из факторов его конкурентоспособности
Автори: Діденко, Є. О.
Лавринець, М. С.
Ключові слова: імідж підприємства
конкурентоспроможність
управління
розвиток
конкурентна стратегія
корпоративна культура
image of the enterprise
competitiveness
management
development
competitive strategy
corporate culture
Дата публікації: гру-2016
Бібліографічний опис: Діденко Є. О. Імідж підприємства як один з факторів його конкурентоспроможності / Є. О. Діденко, М. С. Лавринець // Geopolitical processes in the world today: Collection of scientific articles. – «East West» Association for Advanced Studies and Higher Education. Vienna, Austria, 2016. – P. 23-27.
Source: Geopolitical processes in the world today
Короткий огляд (реферат): У статті представлено теоретико-методичні засади управління іміджем підприємства. Представлено класифікацію іміджу підприємства. Наведено алгоритм управління діяльністю підприємства в контексті формування його іміджу.
In the article we presented a theoretical and methodological principles of image management of the enterprise. Also we presented classification of company image. We are formed the algorithm of management of the company in the context of image.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3462
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
ISBN: 978-3-903115-63-7
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.