Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3484
Title: Оптимальне управління підприємством як запорука його конкурентоспроможності
Authors: Геселева, Н. В.
Діброва, О. В.
Keywords: competitiveness
strategy
economics
economic security
конкурентоспособность
стратегия
экономика
экономическая безопасность
конкурентоспроможність
стратегія
економіка
економічна безпека
Issue Date: 2012
Citation: Геселева Н. В. Оптимальне управління підприємством як запорука його конкурентоспроможності [Текст] / Н. В. Геселева, О. В. Діброва // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2012. - № 4 (66). - C. 186-191.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: В умовах нестабільності стану української економіки досліджено методи оптимального управління підприємством, етапи процесу керування та обмеження на вибір способу керування. З використанням апарату економіко-математичного моделювання оцінені небезпеки економічної діяльності ЗАТ «Чинбар», способи отримання максимального прибутку та скорочення майбутніх витрат, пропозиції щодо формування оптимальної стратегії роботи підприємства та підвищення рівня його конкурентоспроможності в цілому.
В условиях нестабильности состояния украинской экономики исследованы методы оптимального управления предприятием, этапы процесса управления и ограничения на выбор способа управления. С использованием аппарата экономико-математического моделирования оценены опасности экономической деятельности ЗАО «Чинбар», способы получения максимальной прибыли и сокращения будущих расходов, предложения по формированию оптимальной стратегии работы предприятия и повышения уровня его конкурентоспособности в целом.
Under conditions of instability of the Ukrainian economy we analyze the methods of optimal management, process stages of control and restrictions on the choice of method of control. With the use of economic-mathematical modeling of estimated risk of economic activity of JSC «Chynbar», ways to maximize profits and reduce future costs, the suggestions on the optimal strategy of the company and improve its competitiveness as a whole.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3484
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V66_P186-191.pdf353,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.