Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3490
Назва: Дослідження ставлення споживачів до товарів–новинок на ринку соків України
Автори: Усик, С. П.
Колтонюк, Т. С.
Ключові слова: consumer
juices
product
innovation
taste
потребитель
соки
товар
новинка
вкус
споживач
соки
товар
новинка
смак
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Усик С. П. Дослідження ставлення споживачів до товарів–новинок на ринку соків України [Текст] / С. П. Усик, Т. С. Колтонюк // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2012. - № 4 (66). - C. 213-216.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): У статті визначено ставлення споживачів до виведення на ринок соків товарів-новинок. Виявлено основні фактори, що впливають на споживацький вибір, смакові уподобання, найзручнішу упаковку, найефективніші елементи маркетингових комунікацій та бажані місця купівлі для даного товару.
В статье определено отношение потребителей к выводу на рынок соков товаров-новинок. Выявлены основные факторы, влияющие на потребительский выбор, вкусовые предпочтения, удобную упаковку, эффективные элементы маркетинговых коммуникаций и желаемые места покупки для данного товара.
The article defines the attitude of consumers to the launch of new products to the juice market. The main factors influencing consumer choice, taste preferences, convenient packaging, the most effective elements of marketing communications and preferred purchase place of this product are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3490
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V66_P213-216.pdf225,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.