Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3557
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛукашов, С. М.uk
dc.date.accessioned2016-12-27T08:42:01Z-
dc.date.available2016-12-27T08:42:01Z-
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationЛукашов С. М. Формування ринкової стратегії підприємств – виробників пива в Україні [Текст] / С. М. Лукашов // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2012. - № 2 (64). - C. 128-133.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3557-
dc.description.abstractУ статті узагальнено наявні теоретико-методологічні підходи до формування ринкової стратегії підприємства. Автором запропоновані та обґрунтовані критерії сегментування споживачів пива, розглянуто логіку стратегії сегментування ринку за умови різних типів сегментування. Проведений аналіз вітчизняного ринку пива дозволив представити авторське бачення процесу формування ринкової стратегії підприємств-виробників пива в Україні.uk
dc.languageuk
dc.titleФормування ринкової стратегії підприємств – виробників пива в Україніuk
dc.typeArticle
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 2 (64)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V64_P128-133.pdf229,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.