Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3557
Назва: Формування ринкової стратегії підприємств – виробників пива в Україні
Автори: Лукашов, С. М.
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Лукашов С. М. Формування ринкової стратегії підприємств – виробників пива в Україні [Текст] / С. М. Лукашов // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2012. - № 2 (64). - C. 128-133.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): У статті узагальнено наявні теоретико-методологічні підходи до формування ринкової стратегії підприємства. Автором запропоновані та обґрунтовані критерії сегментування споживачів пива, розглянуто логіку стратегії сегментування ринку за умови різних типів сегментування. Проведений аналіз вітчизняного ринку пива дозволив представити авторське бачення процесу формування ринкової стратегії підприємств-виробників пива в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3557
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V64_P128-133.pdf229,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.