Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3662
Назва: Планування асортименту продукції, що підлягає реалізації
Автори: Солодовник, Л. М.
Цихмистро, В. В.
Черненко, Н. О.
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Солодовник Л. М. Планування асортименту продукції, що підлягає реалізації [Текст] / Л. М. Солодовник, В. В. Цихмистро, Н. О. Черненко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2011. - № 6 (62). - C. 253-259.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): Беззбитковість є однією з найголовніших цілей, якої підприємства намагаються досягнути в своїй роботі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3662
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V62_P253-259.pdf281,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.