Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3728
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСолодовник, Л. М.uk
dc.contributor.authorЦихмистро, В. В.uk
dc.contributor.authorЧерненко, Н. О.uk
dc.date.accessioned2017-01-04T09:27:13Z-
dc.date.available2017-01-04T09:27:13Z-
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationСолодовник Л. М. Планування асортименту продукції, що підлягає реалізації [Текст] / Л. М. Солодовник, В. В. Цихмистро, Н. О. Черненко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2011. - № 4 (60). - C. 119-125.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3728-
dc.description.abstractУ статті наведено методичні положення, які дають можливість планувати асортимент та обсяги продукції, яка підлягає реалізації та забезпечує беззбиткову роботу підприємства.uk
dc.languageuk
dc.titleПланування асортименту продукції, що підлягає реалізаціїuk
dc.typeArticle
local.subject.sectionПроблеми економіки, організації та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 4 (60)uk
local.subject.method0
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V60_P119-125.pdf285,31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.