Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3728
Назва: Планування асортименту продукції, що підлягає реалізації
Автори: Солодовник, Л. М.
Цихмистро, В. В.
Черненко, Н. О.
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Солодовник Л. М. Планування асортименту продукції, що підлягає реалізації [Текст] / Л. М. Солодовник, В. В. Цихмистро, Н. О. Черненко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2011. - № 4 (60). - C. 119-125.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): У статті наведено методичні положення, які дають можливість планувати асортимент та обсяги продукції, яка підлягає реалізації та забезпечує беззбиткову роботу підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3728
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V60_P119-125.pdf285,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.