Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3766
Назва: Співвідношення студентів і викладачів у провідних університетах світу та України
Автори: Луговий, В. І.
Таланова, Ж. В.
Ключові слова: universities
the number of students
the ratio of students / teachers
Shanghai ranking
university strategies of the number of students and teaching staff
Ukraine
университеты
численность студентов
соотношение студенты/преподаватели
рейтинг «Шанхайский»
Украина
университетские стратегии количества студентов и преподавателей
університети
чисельність студентів
рейтинг «Шанхайський»
співвідношення студенти/викладачі
університетські стратегії кількості студентів і викладачів
Україна
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Луговий В. І. Співвідношення студентів і викладачів у провідних університетах світу та України [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2016. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України. - C. 13-21.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано загальну чисельність студентів та їх співвідношення з викладацьким складом у закладах вищої освіти в країнах, що представлені в рейтингу «Шанхайський», а також в Україні. Виявлено різні національні особливості взаємозв’язку рейтингових досягнень, кількості студентів та співвідношення студентів і викладачів у закладі. Зокрема, у США домінує університетська стратегія малих академічних груп, у Німеччині – меншої кількості добірних професорів, у Франції застосовуються обидві стратегії. Окреслено орієнтовні контингенти студентів і співвідношень студенти/викладачі у групах високорейтингових закладів. У розвинутих країнах залежно від профілю закладів існує широкий діапазон величини університетів за кількістю студентів та за їх співвідношенням з викладачами. У країнах з меншим університетським потенціалом використовується стратегія істотного укрупнення закладів шляхом об’єднання. В Україні з огляду на передову світову практику заклади вищої освіти надто подрібнені, співвідношення студентів і викладачів у них занижене.
Проанализировано общую численность студентов и их соотношение с преподавательским составом в заведениях высшего образования в странах, представленных в рейтинге «Шанхайский», а также в Украине. Выявлены разные национальные особенности взаимосвязи рейтинговых достижений, количества студентов и соотношения студентов и преподавателей в заведении. В частности, в США доминирует университетская стратегия профессоров, во Франции применяются обе стратегии. Очерчены ориентировочные контингенты студентов и соотношений студенты/преподаватели в группах высокорейтинговых заведений. В развитых странах в зависимости от профиля заведений существует широкий диапазон величины университетов по количеству студентов и по их соотношению с преподавателями. В странах с меньшим университетским потенциалом используется стратегия значительного укрупнения заведений путём их объединения. В Украине в сравнении с передовой мировой практикой заведения высшего образования слишком раздроблены, соотношение студентов и преподавателей в них занижено.
The total number of students and ratio of the number of students and teaching staff in the universities presented within Shanghai ranking as well as in Ukrainian higher education institutions are analyzed in the article. Different national characteristics of the relationship of the ranking achievements, the number of students and the ratio of the number of students and teachers in the institution are identified. In particular, in the USA the university strategy of small academic groups dominates, in Germany – the strategy of fewer number of excellent professors, in France both strategies are used. The approximate students’ numerosity and the students/teachers ratio within groups of the high-ranking institutions are outlined. In developed countries there is a wide range of university size by the students’ number and ratio of the number of students and teachers depending on the institutions profile. In countries with smaller university potential, the strategy of significant consolidation of institutions by their merge is used. In Ukraine, average size of higher education institutions is too small, the ratio of students and teachers is artificially low compared with the global best practices.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3766
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161007_VI_P013-021.pdf230,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.