Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3808
Назва: Теоретико-методологічні основи діагностики автономії ВНЗ: європейський досвід
Автори: Лісун, Я. В.
Ключові слова: constituent university autonomy
university autonomy model
control
integration
independence
partnership
quality
social responsibility
составляющие автономии вузов
модели автономии вузов
независимость
интеграция
качество образования
социальная ответственность
складові автономії ВНЗ
моделі автономії ВНЗ
контроль
незалежність
інтеграція
партнерство
якість освіти
соціальна відповідальність
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Лісун Я. В. Теоретико-методологічні основи діагностики автономії ВНЗ: європейський досвід [Текст] / Я. В. Лісун // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2016. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України. - C. 410-418.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): В статті досліджено сутність складових та рівнів прояву автономії ВНЗ, уточненні теоретико-методологічні основи діагностики рівня автономності ВНЗ. В статті використано загальнонаукові та спеціальні методи дослідження: монографічний та логічний метод (при уточненні сутності автономності ВНЗ; виявленні складових та напрямків оцінки автономності ВНЗ), метод порівняльного та статистичного аналізу (при дослідженні кількісних значень показників автономності ВНЗ країн Європи, метод графічного аналізу (при побудові графічної інтерпретації механізму автономності ВНЗ).
В статье исследована сущность, составляющие и уровни проявления автономии вузов, уточнены теоретико-методологические основы диагностики уровня автономности вузов. В статье использованы общенаучные и специальные методы исследования: монографичний и логический метод (при уточненни сущности автономности вузов; выявлении составляющих и направлений оценки автономности вузов), метод сравнительного и статистического анализа (при исследовании количественных значений показателей автономности вузов стран Европы, метод графического анализа (при построении графической интерпретации механизма автономности вузов).
The purpose of the article is to study the nature, components and levels of autonomy manifestation universities, clarify theoretical and methodological foundations diagnosis of university autonomy. The paper used general scientific and special methods: onohrafichnyy and logical method (with utochchnenni essence of the autonomy of universities, identifying components and areas of evaluation autonomous universities), a comparative and statistical analysis (the study of numerical values of the autonomy of universities in Europe, the method of graphical analysis (in building a graphic interpretation of the mechanism of autonomy of Universities).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3808
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161007_VI_P410-418.pdf233,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.