Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3811
Название: | Формування освітніх програм нового покоління в контексті підвищення автономії університетів |
Авторы: | Ольшанська, О. В. |
Ключевые слова: | educational programs student-centered training competence approach interdisciplinary mobility university autonomy образовательные программы компетентностный подход студентоцентрованное обучение междисциплинарная мобильность автономность университетов освітні програми міждисциплінарна мобільність компетентнісний підхід студентоцентроване навчання автономність університетів |
Дата публикации: | 2016 |
Библиографическое описание: | Ольшанська О. В. Формування освітніх програм нового покоління в контексті підвищення автономії університетів [Текст] / О. В. Ольшанська // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2016. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України. - C. 427-433. |
Source: | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну |
Краткий осмотр (реферат): | У статті проаналізовано основні засади формування бакалаврських та магістерських освітніх програм. Обґрунтовано необхідність підвищення їх якості з метою підготовки конкурентоздатних, висококваліфікованих фахівців. Зроблено висновок про те, що у підготовці освітніх програм необхідною є тісна співпраця професорсько-викладацького корпусу вишів з представниками бізнесу, що забезпечуватиме реалізацію ідеї студентоцентрованого навчання. Такий підхід до формування освітніх програм у вигляді нових спеціалізацій є можливим в умовах підвищення автономії університетів. В статье проанализированы основные принципы формирования бакалаврских и магистерских образовательных программ. Обоснована необходимость повышения их качества с целью подготовки конкурентоспособных, высококвалифицированных специалистов. Сделан вывод о том, что при подготовке образовательных программ необходимым является тесное сотрудничество профессорско-преподавательского корпуса с представителями бизнеса, что может обеспечить реализацию идеи студентоцентрированного обучения. Такой подход к формированию образовательных программ в виде новых специализаций является возможным в условиях повышения автономности университетов. The basic principles of Bachelor and Master degree programs have been analysed in the article. There has been taken into account the necessity of improving their quality to train competitive, highly skilled professionals. It has been concluded that in preparing educational programs it is necessary to have close cooperation of the teaching staff with business representatives that will ensure the realization of the idea student-centered training. Such approach towards educational programs formation in the form of new specializations is possible in terms of increasing the university autonomy. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3811 |
Faculty: | Факультет економіки та бізнесу |
Department: | Кафедра бізнес-економіки та туризму |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації (статті) Вісник КНУТД Кафедра смарт-економіки (СЕ) Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Konf20161007_VI_P427-433.pdf | 206,1 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.