Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3815
Назва: Оцінка ступеня автономії системи вищої освіти України за методикою Європейської асоціації університетів
Автори: Амбарчян, В. С.
Ключові слова: autonomy
higher educational institution
European University Association
dimensions of autonomy
автономия
высшее учебное заведение
Европейская ассоциация университетов
показатели автономии
автономія
вищий навчальний заклад
Європейська асоціація університетів
показники автономії
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Амбарчян В. С. Оцінка ступеня автономії системи вищої освіти України за методикою Європейської асоціації університетів [Текст] / В. С. Амбарчян // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2016. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України. - C. 54-64.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): В статті розкрито методику оцінки ступеня автономії системи вищої освіти, розроблену Європейською асоціацією університетів. Охарактеризовано ознаки та критерії оцінки автономії вищої освіти в розрізі чотирьох показників – організаційної, фінансової, академічної автономії та автономії менеджменту персоналу. Проведено оцінку рівня автономії вітчизняної системи вищої освіти шляхом аналізу законодавства в сфері вищої освіти.
В статье раскрыто методику оценки степени автономии систем высшего образования, разработанную Европейской ассоциацией университетов. Охарактеризировано признаки и критерии оценки автономии высшего образования в разрезе четырех показателей – организационной, финансовой, академической автономии и автономии менеджмента персонала. Оценено уровень автономии системы высшего образования путем анализа отечественного законодательства в сфере высшего образования.
The article considers methodology of the autonomy rate assessment of higher education system, developed by European University Association. Features and criteria of higher education autonomy computation are disclosed within four dimensions – organizational, financial, academic and staff. The author measures the autonomy rate of domestic higher education system through analysis of Ukrainian legal documents in the field of higher education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3815
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161007_VI_P054-064.pdf311,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.