Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3866
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorУсик, С. П.uk
dc.date.accessioned2017-01-11T09:20:22Z-
dc.date.available2017-01-11T09:20:22Z-
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationУсик С. П. Маркетингові комунікації на ринку кондитерських виробів [Текст] / С. П. Усик // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2011. - № 3 (59). - C. 158-165.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3866-
dc.description.abstractУ статті надано характеристику українського ринку кондитерських виробів та визначено його особливості. Досліджено інструменти маркетингових комунікацій, що використовуються на цьому ринку. Показано, що найбільш поширеними з них є рекламування, зв’язки з громадськістю, стимулювання продажу та реклама на місці продажу.uk
dc.languageuk
dc.titleМаркетингові комунікації на ринку кондитерських виробівuk
dc.typeArticle
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 3 (59)uk
local.subject.method0
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V59_P158-165.pdf237,14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.