Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3866
Назва: Маркетингові комунікації на ринку кондитерських виробів
Автори: Усик, С. П.
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Усик С. П. Маркетингові комунікації на ринку кондитерських виробів [Текст] / С. П. Усик // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2011. - № 3 (59). - C. 158-165.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): У статті надано характеристику українського ринку кондитерських виробів та визначено його особливості. Досліджено інструменти маркетингових комунікацій, що використовуються на цьому ринку. Показано, що найбільш поширеними з них є рекламування, зв’язки з громадськістю, стимулювання продажу та реклама на місці продажу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3866
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V59_P158-165.pdf237,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.