Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3882
Назва: Науково обґрунтовані методи формування проектного образу в індустрії моди
Автори: Чупріна, Н. В.
Шаповал, А. Г.
Яценко, Н. В.
Ключові слова: fashion
fashion industry
methods of creativity
clothing
neology
association
social survey
suggestive questions
индустрия меды
методы творчества
неология
ассоциация
социальный опрос
наводные вопросы
мода
індустрія моди
методи творчості
неологія
костюм
асоціація
соціальне опитування
навідні запитання
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Чупріна Н. В. Науково обґрунтовані методи формування проектного образу в індустрії моди [Електронний ресурс] / Н. В. Чупріна, А. Г. Шаповал, Н. В. Яценко // Технології та дизайн. - 2016. - № 3 (20). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2016_3_14.
Source: Технології та дизайн
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається ряд наукових методів, які можна застосовувати під час творчої роботи, оскільки вони допомагають підвищити рівень генерування ідей, образного мислення та творчих пропозицій. На сьогоднішній день у світі існує безліч професій, які базуються на елементі креативного мислення (наприклад, галеристи, фрі-лансери, стилісти, дизайнери різнопрофільних галузей (дизайн житла, одягу, WEB) та ін.). На професійному рівні роботи є зайвим покладатись лише на такий чинник як натхнення, а тому слід урізноманітнювати творчий потенціал науковими методами творчості. Оскільки дані методи найчастіше застосовуються у сфері модної індустрії, було розглянуто ряд одних з найефективніших методів творчості на прикладі проектування колекції одягу.
В статье рассматривается ряд научных методов, которые можно применять во время творческой работы, поскольку они помогают повысить уровень генерирования идей, образного мышления и творческих предложений. На сегодняшний день в мире существует множество профессий, основанных на элементе креативного мышления (например, галлеристы, фри-лансеры, стилисты, дизайнеры разно профильных отраслей (дизайн домов, одежды, WEB) и др.). На профессиональном уровне работы является лишним полагаться только на такой фактор как вдохновение, а потому следует разнообразить творческий потенциал научными методами творчества. Поскольку данные методы чаще всего применяются в сфере модной индустрии, был рассмотрен ряд одних из самых эффективных методов творчества на примере проектирования коллекции одежды.
The article deals with a number of scientific methods that can be used during the creative work, as they help to increase the level of generating ideas, figurative thinking and creative suggestions. Today there are a lot of professions in the world, based on the creative thinking element (for example, gallerist, free-Lancer, stylist, designers of different sectors (design of houses, clothing, the WEB), and others.). At the professional level of the work is bad to rely on the factor of inspiration, so that`s why is good to diversify the creative potential by scientific methods of creativity. Because most of these methods are used in the fashion industry, was considered a number of some of the most effective methods of creative work by the example of clothing collection design.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3882
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2016_3_14
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мистецтва та дизайну костюма
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2016_N3_14.pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.