Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3903
Title: Основні напрями підвищення конкурентоспроможності автосервісного підприємства
Authors: Крахмальова, Н. А.
Качур, Т. А.
Keywords: competitiveness
the level of competitiveness
service
benchmarking
competitive advantage
конкурентоспособность
уровень конкурентоспособности
услуга
бенчмаркинг
конкурентные преимущества
конкурентоспроможність
рівень конкурентоспроможності
послуга
бенчмаркінг
конкурентні переваги
Issue Date: 2016
Citation: Крахмальова Н. А. Основні напрями підвищення конкурентоспроможності автосервісного підприємства [Електронний ресурс] / Н. А. Крахмальова, Т. А. Качур // Технології та дизайн. - 2016. - № 4 (21). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2016_4_18.
Source: Технології та дизайн
Abstract: У статті розкрито сутність поняття «конкурентоспроможність підприємства», розглянуто основні проблеми діяльності підприємства, охарактеризовано основні шляхи підвищення конкурентоспроможності автосервісного підприємства.
В статье раскрыта сущность понятия «конкурентоспособность предприятия», рассмотрены основные проблемы деятельности предприятия, охарактеризованы основные пути повышения конкурентоспособности автосервисного предприятия.
The article reveals the essence of the concept of «enterprise competitiveness», the main problems of the company, describes the main ways to improve the competitiveness of Car Company.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3903
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2016_4_18
Appears in Collections:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Наукові публікації (статті)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
td_2016_N4_18.pdf607,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.