Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/394
Title: Роль имен собственных в модели комического, высмеивающего несовершенства
Other Titles: Роль власних нвзв у моделі комічного, що висміює недосконалості
The Role Of the Proper Names In the Model Of the Comic That Ridicules Imprerfectoin
Authors: Дворянчикова, Светлана Евгеньевна
Keywords: комическое
коннотация
контекст
семантика
поэтоним
комічне
конотація
контекст
семантика
поетонім
comic
connotation
context
semantics
poetonym
Issue Date: 2013
Citation: Дворянчикова С. Е. Роль имен собственных в модели комического, высмеивающего несовершенства / С. Е. Дворянчикова // Мова і культура : науковий журнал. – К.: Видавничий дім Дмитра Бураго, 2013. – Вип. 16. – Т. VI (168). – С. 43–49.
Source: Мова і культура
Abstract: Рассматривается способность поэтонимов обусловливать построение комического контекста вокруг себя как его ядерной части. Подчеркивается важность информации, концентрирующейся в номинативных единицах, для адекватного восприятия модели комического, высмеивающего несовершенства.
Розглядається здатність поетонімів обумовлювати побудову комічного контексту навколо себе як його ядерної частини. Підкреслюється важливість інформації, що концентрується в номінативних одиницях, для адекватного сприйняття моделі комічного, яка висміює недосконалість.
Ability of poetonyms to stipulate the construction of comic context around of itself as its nuclear part is examined. Importance of information, concentrated in nominative units, for adequate perception of the comic model that ridicules imperfections is underlined.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/394
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf419,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.