Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4234
Назва: Українська освіта в умовах польської окупаційної влади: 1920-1930-і рр.
Автори: Захожай, З. В.
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Захожай З. В. Українська освіта в умовах польської окупаційної влади: 1920-1930-і рр. / З. В. Захожай // Збірник наукових праць Національного науково-дослідного інституту українознавства та всесвітньої історії. — 2011. — Т. XXVIII. — С. 74-77.
Source: Збірник наукових праць Національного науково-дослідного інституту українознавства та всесвітньої історії
Короткий огляд (реферат): Східна Галичина в умовах польської окупації зуміла зберегти власними силами українську освіту та культуру. В цьому велику роль відіграли товариства «Рідна школа», «Просвіта» та ін. Таємний львівський університет - унікальний приклад боротьби за вищу освіту в регіоні. Молодіжні товариства «Сокіл», «Січ», «Луг», «Пласт» виховували свідомого патріота-українця, сприяли захисту і розвитку української мови, культури, історіі.
Eastern Halitziya managed to maintain Ukrainian education and culture during Polish occupation. Such organizations as « Ridna Shkola», « Prosvita» played а significant role іп this process. The clandestine university of Lviv is а unique example of the struggle for higher education іп the region. Such youth organizations as «Sokil», «Sitch», «Lиg» brought uр а conscious Ukrainian patriot and promoted protection and development o.f the Ukrainian language, culture and history.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4234
Faculty: Факультет культурних і креативних індустрій
Department: Кафедра філософії та культурології
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філософії та культурології (ФК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170125_504.pdf305,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.