Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4257
Title: Гендерні стереотипи очима студентської молоді
Other Titles: Ґендерні стереотипи очима студентської молоді
Authors: Степико, В. П.
Грєбєннікова, Н. В.
Keywords: партнерські стосунки
маскуліннгсть
фемінність
дилема ідентичності
самореалізація
гендерні стереотипи
gerufer stereotypes
partner relationships
masculinity
self
femininity
the dilemma of identity
Issue Date: 2013
Citation: Степико В. Гендерні стереотипи очима студентської молоді / В. П. Степико, Н. В. Грєбєннікова // Молодіжна політика: проблеми та перспективи. — 2013. — Вип. 4. — С. 266-270.
Source: Молодіжна політика: проблеми та перспективи
Abstract: Стаття присвячена аналізу сутності і особливостей тендерний стереотипів. Автори звертають увагу на прояви дилеми гендерної ідентичності в умовах сучасного суспільства. Заводяться дані тестування, ящ доводять суперечливе відтворення Сендерних стереотипів серед студентської молоді, що перешкоджас процесу гармонізації взаємовідносин статей та досягнення гендерної рівності, самореалізаціі особистості на засадах.формування й розвитку загальнолюдських, якостей.
The article analyzes the essence, nature and characteristics of gender stereotypes. The authors draw attention to the manifestations of gender identity dilemma in today's society. The data tests that prove controversial reproduction of gender stereotypes among students, which prevents the harmonization of relations articles and achieving gender equality, self-identity on the basis of the formation and development of human qualities.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4257
Faculty: Факультет культурних і креативних індустрій
Department: Кафедра філософії та культурології
ISSN: 2307-9223
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра філософії та культурології (ФК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20170125_506.pdf2,73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.