Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4290
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗинорук, Л. В.-
dc.contributor.authorМурована, Л. В.-
dc.date.accessioned2017-01-27T09:26:27Z-
dc.date.available2017-01-27T09:26:27Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЗинорук Л. В. Роль соціальних мереж у сучасному маркетингу [Текст] / Л. В. Зинорук, Л. В. Мурована // Тези доповідей XV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів "Наукові розробки молоді на сучасному етапі". Т. 3 : Секція "Економічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств України": 28-29 квітня 2016 р. — К. : КНУТД, 2016. — С. 197.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4290-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleРоль соціальних мереж у сучасному маркетингуuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-04-28-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств Україниuk
local.conference.subsectionМаркетингuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Наукові розробки молоді на сучасному етапі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160428-29_TEZY_V3_P197.pdf329,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.