Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4620
Назва: Сучасні підходи до аналізу ринкової ситуації при складанні бізнес-плану інноваційного проекту
Інші назви: Modern approaches to the analysis of the market situation for the preparation an innovative project's business plan
Современные подходы к анализу рыночной ситуации при составлении бизнес-плана инновационного проекта
Автори: Янковець, Т. М.
Ключові слова: Бізнес-план
інноваційні проекти
аналіз ринкової ситуації
цільовий маркетинг
стратегічний аналіз
business plan
innovative projects
the analysis of the market situation
target marketing
strategic analysis
бизнес-план
инновационные проекты
анализ рыночной ситуации
целевой маркетинг
стратегический анализ
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Янковець Т. М. Сучасні підходи до аналізу ринкової ситуації при складанні бізнес-плану інноваційного проекту / Т. М. Янковець // Бухгалтерський облік, контроль та аналіз: проблеми теорії та методології: [колективна монографія]; Під заг. ред. проф. Ф. Ф. Бутинця. – Київ, 2013. – С. 589-604.
Source: Бухгалтерський облік, контроль та аналіз: проблеми теорії та методології
Короткий огляд (реферат): У розділі монографії наведено характеристику інноваційного проекту та досліджено особливості складання бізнес-плану інноваційного проекту. Значну увагу приділено розділу "Аналіз ринкової ситуації" з метою виявлення ключових факторів успіху та конкурентних переваг підприємства, що реалізовує інноваційні проекти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4620
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISBN: 978-617-581-162-7
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розділ_Янковець.pdf467,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.