Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4810
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБугас, Валерій Васильович-
dc.contributor.authorПотєха, Д. С.-
dc.date.accessioned2017-02-14T20:59:13Z-
dc.date.available2017-02-14T20:59:13Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБугас В. В. Роль міжнародного маркетингу в епоху глобалізації / В. В. Бугас, Д. С. Потєха // Інформаційно-аналітичне забезпечення ефективності діяльності підприємств у контексті економічної безпеки в умовах інтеграції з ЄС : матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 27 травня 2016 р., м. Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 45-47.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4810-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleРоль міжнародного маркетингу в епоху глобалізаціїuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-05-27-
local.conference.nameІнформаційно-аналітичне забезпечення ефективності діяльності підприємств у контексті економічної безпеки в умовах інтеграції з ЄСuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Інформаційно-аналітичне забезпечення ефективності діяльності підприємств у контексті економічної безпеки в умовах інтеграції з ЄС

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160527IAZ_P045-047.pdf164,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.