Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/494
Назва: Учнівські меблі: розвиток, проблеми, тенденції
Автори: Косенко, Д. Ю.
Ключові слова: learning environment
flexible learning spaces
furniture design
classroom furniture
учебная среда
гибкое учебное пространство
дизайн мебели
ученическая мебель
освітнє середовище
гнучкий навчальний простір
дизайн меблів
учнівські меблі
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Косенко Д. Ю. Учнівські меблі: розвиток, проблеми, тенденції / Д. Ю. Косенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2015. - № 3 (86) : Серія "Технічні науки". - C. 254-262.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): Встановлено, що принцип фіксації робочої пози учня змінюється на сидіння з активним балансуванням та гнучку організацію навчального простору. Виявлено два напрямки проектування учнівських меблів для гнучкого навчального простору: розширення асортименту для забезпечення різноманітності робочих поз та створення універсальних багатофункціональних меблів. На основі аналізу та систематизації теорії та досвіду проектування виявлено перспективні напрямки у проектуванні учнівських меблів. Практичне значення стаття має для розвитку асортименту учнівських меблів, удосконалення програм підготовки фахівців в галузі дизайну.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/494
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V86_P254-262.pdf656,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.