Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5031
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorVartova, M. V.-
dc.contributor.authorBurlaka, I. Y.-
dc.date.accessioned2017-02-23T17:35:27Z-
dc.date.available2017-02-23T17:35:27Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationVartova M. V. The future of marketing is the experience (the example of Microsoft Corporation) / M. V. Vartova, I. Y. Burlaka // Тези доповідей XV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів "Наукові розробки молоді на сучасному етапі". Т. 3 : Секція "Економічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств України": 28-29 квітня 2016 р. — К. : КНУТД, 2016. — С. 336.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5031-
dc.language.isoenuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleThe future of marketing is the experience (the example of Microsoft Corporation)uk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-04-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств Україниuk
local.conference.subsectionІноземні мовиuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Наукові розробки молоді на сучасному етапі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160428-29_TEZY_V3_P336.pdf176,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.