Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 21-30 из 5836.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Психологічна складова рекламного зверненняМурована, Л. В.
2019Правила формування семантичного ядраЧубукова, О. Ю.; Горощенко, З. С.
2018Особливості страхування туристських ризиків в системі тристоронніх взаємовідносин суб’єктів туристичного ринкуКостинець, В. В.; Талько, І. Ю.
2018Основні напрями залучення інвестицій в економіку УкраїниБорецька, Н. П.; Лесюта, Н. Ю.
2017Директ-маркетинг як засіб максимально ефективної рекламиЄвсейцева, О. С.; Середня, А. Г.
2019Напрямки підвищення фінансової стійкості підприємствБорецька, Н. П.; Закарян, Г. К.
дек-2018Особливості проведення аналізу виконаних робіт та наданих послугРадіонова, Наталія Йосипівна; Михайлюк, Ольга Валеріївна
2018Topical conceptions of the development of information society under conditions of NBIC-convergenceChubukova, O. Yu.; Rallie, N. V.; Zimbalevska, Yu. V.
2020Проблеми сучасного медіа маркетингу як сучасний інструмент просування послуг підприємстваПашко, О. В.; Гончаренко, І. М.
2017Інноваційні підходи до забезпечення взаємодії науки з бізнесом і вищою освітоюГрищенко, І. М.